Masumiyet 12. Bölüm

Masumiyet 12. Bölüm Tek Parça İzle
(17 Mayıs Pazartesi)

Masumiyet 13. Bölümü İzlemek İçin 👉🏼 azplace.info/gone/ZqOMoYqXfszTnYw/video

Masumiyet Pazartesi 20.00'de FOX'ta!

Evli ve iki çocuk annesi Bahar’ın (Deniz Çakır) hayatı, 19 yaşındaki kızının yanlış bir adama aşık olmasıyla değişir. Kızı Ela’nın (İlayda Alişan) ilk aşkı, yaşıtı bir üniversite öğrencisi değil babasının, başkasıyla evlenmek üzere olan 35 yaşındaki patronudur. Kızını bu yanlış ilişkiden kurtarmaya çalışan Bahar, ne yapsa da olacakların önüne geçemez. Bahar ve ailesinin hayatı, Ela’nın 19. yaş gününde sonsuza kadar değişir.

Evli ve iki çocuk annesi Bahar’ın (Deniz Çakır) hayatı, 19 yaşındaki kızının yanlış bir adama aşık olmasıyla değişir. Kızı Ela’nın (İlayda Alişan) ilk aşkı, yaşıtı bir üniversite öğrencisi değil babasının, başkasıyla evlenmek üzere olan 35 yaşındaki patronudur. Kızını bu yanlış ilişkiden kurtarmaya çalışan Bahar, ne yapsa da olacakların önüne geçemez. Bahar ve ailesinin hayatı, Ela’nın 19. yaş gününde sonsuza kadar değişir.

OYUNCULAR: HÜLYA AVŞAR, MEHMET ASLANTUĞ, DENİZ ÇAKIR, İLAYDA ALİŞAN, SERKAY TÜTÜNCÜ, DENİZ IŞIN, SELEN UÇER, TOLGA GÜLEÇ, NESLİHAN ARSLAN, ASENA TUĞAL, ERTUĞRUL POSTOĞLU, ALAYÇA ÖZTÜRK GİDİŞLİ, KİMYA GÖKÇE AYTAÇ, GİZEM ERGÜN, ASENA KESKİNCİ, OZAN KAYA OKTU, SEVGİ TEMEL, RÜÇHAN ÇALIŞKUR

FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Masumiyet: https: //www.fox.com.tr/Masumiyet/izle
Resmi Facebook Sayfası: masumiyetfox/

Şərh

  • Naz KONAÇ
    Naz KONAÇ17 saat əvvəl

    Bu ne saçmalık hapiste Umut nasıl kensi hücresinden İsmail'in hücresine İsmail'in emriyle getiriliyor ? İsmail istediği gibi davranıyor . Umut neden bu kadar aşağılanıyor hiç hakkı aranmıyor çok saçma

  • Naz KONAÇ
    Naz KONAÇGün əvvəl

    Narsistler boyun eğici tipleri hayatlarına alırlar. Kurbanları boyun eğicilerdir. Narsislerin esrarengiz bir çekicilikleri vardır. Bu yüzden kopamaz kurbanları . Aşırı empati kuranlar aşırı fedakarlar aşırı boyun eğiciler bağımlı kişilik bozukluğu olanlar narsistlerin tuzağına kolay düşerler hayatına kolay girerler.

  • Jahan Dadebayewa
    Jahan DadebayewaGün əvvəl

    Bu kadar Dizi izledim ama bas rolu kizi bu kadar iyrenmemisdim

  • Buket Inan
    Buket InanGün əvvəl

    Harunu gördukten sonra cevremdeki insanlari sorgular oldum

  • Suat Arac
    Suat AracGün əvvəl

    Üstüme kalacak diye diziyi bıraktım izlemiyorum aman dikkatli olun ha demedi demeyin

  • Pinar Gumus
    Pinar GumusGün əvvəl

    Diziye ilkerin enistesi dahil oldugundan beri ben neden sadece ondan supheleniyorum🙄

  • Gultac Yusubova
    Gultac YusubovaGün əvvəl

    Bir sürü sırlarla diziyi final yaptilar cenkin o gece orda ne işi vardı böyle güzelim diziyi hiç etdiniz

  • Fati shoja
    Fati shojaGün əvvəl

    Her kes hasta ,her last o gece ordaydı bu ne yaaaa

  • Ada
    AdaGün əvvəl

    Diziden almamız gereken, Allah kimsenin evladını böyle hastalıklı sevgiye bulaştırmasın bi anne bi baba için çok zor , çok üzücü yıpratıcı bi süreç gerçeğide gösteremiyorsun ne yapsan

  • Jahan Dadebayewa
    Jahan Dadebayewa2 gün əvvəl

    Ela gibi salak kiz yok

  • Elif ile Oyun  Başlıyor
    Elif ile Oyun Başlıyor 3 gün əvvəl

    İremin kullandığı telefon markası ne acab acilll?

  • Gizem Laçinkaya
    Gizem Laçinkaya3 gün əvvəl

    İrem bu kadar gurursuz olamazsın ya çıldırdım burda

  • Suat Arac

    Suat Arac

    Gün əvvəl

    Yani değilmi bence Eladan daha güzel alımlı boylu poslu sexj daha ne diyeyim ki

  • damla_music_fan
    damla_music_fan4 gün əvvəl

    O gece her kes ordaymis ve Ama kimse bir birinə raslamamis 😂

  • Gulka Baxiwli
    Gulka Baxiwli4 gün əvvəl

    Ya yarin bende bu serialda olursam hec wawirmam yani

  • Sunds Nihad
    Sunds Nihad4 gün əvvəl

    Yaa harum bey çok iyi bir adam 🥺🥰

  • Sevil Əzizova
    Sevil Əzizova4 gün əvvəl

    Tek masum diziyi çeken kameraman

  • Nana Kopaleishvili
    Nana Kopaleishvili5 gün əvvəl

    Boyle sacma safan dizi gormedim vallah...

  • yuoop noke
    yuoop noke6 gün əvvəl

    Bunların hepsinin kırmızı odaya terapiye gitmeleri lazım 😂

  • Azra Güven
    Azra Güven6 gün əvvəl

    Ne olursa olsun hulya avsari boyle rollerde gormek istiyoruz cunku cok guzel bir kadin m’a sa Allah ve bu diziye yakismisti

  • Azra Güven
    Azra Güven6 gün əvvəl

    Hale, Harun gibi karizmatik bir adam var iken fare tipli ismailde ne buldun diye sorarlar adama dimi ama 😂😂😂😂😂

  • Gunay Nesibli

    Gunay Nesibli

    2 gün əvvəl

    Neden evlendi ki

  • jadethecat
    jadethecat6 gün əvvəl

    Behlul ile Bihter'in de cikmasini bekliyotum Riva'daki evden 😏 Zorlama entrika olmus. Bu ibis Umut neden mal gibi adamin hucresine gidiyor umarim ayni manyaklikta bir sebep yazar senaristler. Zira dizi manyaktan gecilmiyor.

  • yuoop noke

    yuoop noke

    6 gün əvvəl

    İrem bugün de senin için yakıyoruz

  • gioyu comi
    gioyu comi6 gün əvvəl

    Tüm kadınlarla iş birliği yapan koça yürekli harun bey😂😂😂

  • Магазин Имран
    Магазин Имран6 gün əvvəl

    Siz delimisiniz ya , kendiniz dizinin bitmemesini istiyorsunuz , ama dizinin senaristin başina guluyorsunuz , sizin yuzunuzden MASUMIYET dizisi bitti , sizin dizinin başina gulduyunuz yuzunden dizi bitti, yaziklar olsun size😒😒😒😒😡😡

  • abc
    abc7 gün əvvəl

    Bence Bahar kizini hastaneye kapatsin.adam narsistse kizi da normal degil cunki

  • McFly
    McFly8 gün əvvəl

    Hulya Avsar a filtre basacaklarina saci icin bir cozum bulsalarmis..surekli yagli gibi, sekilsiz.bir style verilmesi gerekiyordu.neyse dizi gecti gitti bulanik bulanik..80 lerdeki pembe diziler kalitesinde Hale sahneleri.

  • gioyu comi

    gioyu comi

    6 gün əvvəl

    Ay şu ela herşeyi haketmiş okadar olana ve uyarıya rağmen iğrenç davranmaya devam ediyor ve daha fazlasını hak ediyor.

  • bilishu aliss
    bilishu aliss8 gün əvvəl

    “Evlen benimle” Şu cümlesi bile emir kipiyle.Narsistliği her kelimesinden akıyo resmen

  • Madina Isakova
    Madina Isakova9 gün əvvəl

    Anlamsiz,sacma ,can sikici bi dizi.O kadar izlediyim zamanima yazik.

  • Nurana Halyllayewa
    Nurana Halyllayewa9 gün əvvəl

  • Melek Işık
    Melek Işık9 gün əvvəl

    Ben bilerek gelmedim şu elayı iyice bi dövesim var ama

  • İbrahim Asadov
    İbrahim Asadov9 gün əvvəl

    Bu nedir arkadaş o gece her kes ordaymış acaba hepsimi bir olub dövmüş🤔

  • Altyn Babamuradova
    Altyn Babamuradova9 gün əvvəl

    Bahar: İlker yaptı Hale vs Ela : İlker'im yapmaz

  • Adel Shakhzada

    Adel Shakhzada

    6 gün əvvəl

    Ayneeeeen

  • Discord Sanal ifşaları
    Discord Sanal ifşaları10 gün əvvəl

    Yaaa ben ordaydim rivada amma amma bak hic kimse hala bilmiyor daha dogrusu bilmiyorduuuu 😂😂😂😂🤭🤭🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿

  • Mrvrn K
    Mrvrn K10 gün əvvəl

    Ela’da, İrem’de salak bence.

  • Madina Bonu
    Madina Bonu10 gün əvvəl

    Ela şehir òkuyomiş gibi konişiyor

  • Madina Bonu
    Madina Bonu10 gün əvvəl

    Arkadaşlar ban biloyorum kim sucli banda òrdaydim.😉

  • Mine İvanova
    Mine İvanova10 gün əvvəl

    İrem bugün de senin için yakıyoruz

  • Özgül Alak
    Özgül Alak10 gün əvvəl

    Dizinin devamı senaryosu yok ve bitiricekler diğe saçmalayip bütün oyuncu ekibini olay yerine topladılar komik.komedi gibi .

  • Özgül Alak
    Özgül Alak10 gün əvvəl

    Bence en masum diğe iyi diye bilinen harun aslında en kötüleri.bi kızı için bir sürü kadını ve kızı kullanıp maşa yaptı.

  • Şevval Yalçın
    Şevval Yalçın10 gün əvvəl

    Final bölümü niye hala yayınlanmadı?

  • Özgül Alak
    Özgül Alak10 gün əvvəl

    Ay şu ela herşeyi haketmiş okadar olana ve uyarıya rağmen iğrenç davranmaya devam ediyor ve daha fazlasını hak ediyor.

  • Maya Ipek Kiper
    Maya Ipek Kiper11 gün əvvəl

    Benimle evlenir misin yok da “evlen benimle”

  • Maya Ipek Kiper
    Maya Ipek Kiper11 gün əvvəl

    O kadar çok plot twist varki gözünü kırpsan olayı çok yanlış anlıyorsun

  • Maya Ipek Kiper
    Maya Ipek Kiper11 gün əvvəl

    Bu dizi Ela aldatılmadan bitmedi inş

  • Xədicə Orucova
    Xədicə Orucova11 gün əvvəl

    İlker hariç herkes ayik imiş 😂🥴

  • Elif Aykul
    Elif Aykul12 gün əvvəl

    Diziyi sadece Mehmet Aslantug için izledim,senaryoyuda oyunculuklarida estetik li dudak dolgulu oyuncu kadınlarıda sevemedim

  • Kaya Nurdan
    Kaya Nurdan12 gün əvvəl

    Iyice sacmaladınizz

  • Seris Esgerzade
    Seris Esgerzade12 gün əvvəl

    İrem-e çox üzüldüm 😔45:45

  • wnnalis cioov
    wnnalis cioov13 gün əvvəl

    Bunların hepsinin kırmızı odaya terapiye gitmeleri lazım 😂

  • Ekber Babayev

    Ekber Babayev

    12 gün əvvəl

    Hee

  • Yiğit Janset
    Yiğit Janset13 gün əvvəl

    Behlülle Bihter de orda mıymış😀

  • İrem Taş
    İrem Taş13 gün əvvəl

    arkadaşlar kaç bölümdür izleyemiyorumm elayı o hale getiren kiimmm

  • Meri...💜

    Meri...💜

    11 gün əvvəl

    İlker😒

  • kübra meydan
    kübra meydan13 gün əvvəl

    13.bölüm vardı sonra silindimi ne zman yüklersiniz

  • Elif Ka
    Elif Ka13 gün əvvəl

    Annesi kalkıp ben dövdüm dese, şaşırmam

  • wnnalis cioov

    wnnalis cioov

    13 gün əvvəl

    Tüm kadınlarla iş birliği yapan koça yürekli harun bey😂😂😂

  • Elif Ka
    Elif Ka13 gün əvvəl

    Evlen benimle dedikten sonra bana bir hasta gibi gülme geldi, bu dizi benim kafayı bozdu

  • Ece Umut
    Ece Umut13 gün əvvəl

    O soguk gecede diye güldür güldürün bölümleri vardi aynen öyle oldu🤣🤣🤣

  • Merve Aktaş
    Merve Aktaş13 gün əvvəl

    “Evlen benimle” Şu cümlesi bile emir kipiyle.Narsistliği her kelimesinden akıyo resmen

  • Aleda

    Aleda

    4 gün əvvəl

    @bilishu aliss tm

  • bilishu aliss

    bilishu aliss

    7 gün əvvəl

    Bunların hepsinin kırmızı odaya terapiye gitmeleri lazım 😂

  • Fuad Meherremov
    Fuad Meherremov13 gün əvvəl

    😂sonunda babamdan bile şüphe etmeye başladım

  • Halime Acar
    Halime Acar13 gün əvvəl

    Kim dövmüş ela yı ya

  • MERYEM MERYEM
    MERYEM MERYEM14 gün əvvəl

    🕣🕣😡،/13

  • Beyza Duran

    Beyza Duran

    14 gün əvvəl

    Noliyor lan

  • Özlem Güngör
    Özlem Güngör14 gün əvvəl

    Son bölüm neden yüklenmedi. Ağzına s..mın fox TV nin sitesinden izlenmesi mümkün değil sinir hastası oluyorsunuz yoksa

  • Nuray Hesimova

    Nuray Hesimova

    13 gün əvvəl

    Yuklenmis

  • Elif Irmak Uzun
    Elif Irmak Uzun14 gün əvvəl

    yuh damat bile orda mıymış, ben değilimdir inşallah diye dua ediyorum şu an

  • Elif Ka

    Elif Ka

    13 gün əvvəl

    KŞŞKŞKKKŞŞKŞKK

  • Xeyransa Mystafaeva
    Xeyransa Mystafaeva14 gün əvvəl

    Bu dizide masum olan Elanin annesi ve Elanin doktoru 🤣🤣

  • Xeyransa Mystafaeva
    Xeyransa Mystafaeva14 gün əvvəl

    Bahar hanim ne olar saclarinizi toplasana ❤️

  • Özge Doğru
    Özge Doğru14 gün əvvəl

    13.bolumu izleyemiyorum ulke sinirlarinda kullanilmiyor diyor.nasil izleyeblirim

  • Efdal Nahya
    Efdal Nahya14 gün əvvəl

    ilkeri azını burnunu kırasım geliyor ya

  • Hürrem
    Hürrem14 gün əvvəl

    Tüm kadınlarla iş birliği yapan koça yürekli harun bey😂😂😂

  • Nurcan Demirel
    Nurcan Demirel14 gün əvvəl

    O gece rivada olsaydım ben yaptım diyesim var artik bu kadr da pes yani

  • Gözəl Məmmədova
    Gözəl Məmmədova14 gün əvvəl

    Cenk de ordadisa axdarin meni de tapacaqsiz livada.😅😅

  • Uğur Uçar
    Uğur Uçar15 gün əvvəl

    Bi ben eksiktim rıva da

  • Tunar Veliyev
    Tunar Veliyev15 gün əvvəl

    Elan burnu cok cirkin diyenler🇦🇿🇦🇿🇦🇿

  • aola wili
    aola wili15 gün əvvəl

    İlker Ela ve Ben rivada üçümüzun olduğunu saniyordum.. 😏

  • Selva Osman
    Selva Osman15 gün əvvəl

    Arkadaşlar itiraf ediyorum... Ben elaya vurdum.Tutuklayın beni ayyy yeter o gece herkes ordaymış

  • Заки Зак
    Заки Зак15 gün əvvəl

    13 bölüm nerde?

  • Dilan Tanriverdi
    Dilan Tanriverdi15 gün əvvəl

    13. Bolumu neden vermiyorsunuz

  • Dilan Tanriverdi

    Dilan Tanriverdi

    15 gün əvvəl

    @moon light youtubede yok bulamiyorum

  • moon light

    moon light

    15 gün əvvəl

    Vermişler yayında

  • yasemen özder
    yasemen özder15 gün əvvəl

    Final bölümünü de yayınlayacak misiniz

  • aola wili

    aola wili

    15 gün əvvəl

    Ya bu Elani aglarken izlemekten bıktım.!!! Agzini cok qarip tutuyo😁sinir oluyorum

  • Waf Man
    Waf Man15 gün əvvəl

    İllerin elmayı sandalye ile vurduğu zaman Ben de oradaydım

  • Büşra Ünlü
    Büşra Ünlü15 gün əvvəl

    katil terpist çıkıcak diye korkuyorum yemin ediyorum

  • Zümranın Dünyası
    Zümranın Dünyası15 gün əvvəl

    Bu kadar saçmalamaya ne gerek vardı bi yerden babam da çıkacak diye korkuyorum

  • Zulya Bakinka
    Zulya Bakinka15 gün əvvəl

    Senarist bizi parmağında oynatır

  • iloveasdor
    iloveasdor15 gün əvvəl

    13.BÖLÜM NEDEN YAYINLANMADI AZplaceYE

  • Gunay Aghayeva
    Gunay Aghayeva15 gün əvvəl

    Harun bey herkesi uyutup ne ishler yapiyorsun .:)

  • Geveze 123
    Geveze 12316 gün əvvəl

    Doktorun caminin pisliği 🙁

  • elfida Göçer
    elfida Göçer16 gün əvvəl

    Final nerde yayınlandı Allah için bı deyiverin

  • Nuray Hesimova

    Nuray Hesimova

    13 gün əvvəl

    Yayımlanmış

  • elfida Göçer
    elfida Göçer16 gün əvvəl

    13 final bölümü neden hiç bı yerde yok

  • İbo Ebru
    İbo Ebru16 gün əvvəl

    Gerçekten cıcıltillar hep hayal rüya gibi sacmaladiniz yaa

  • Qizbes Baqirova
    Qizbes Baqirova16 gün əvvəl

    Ben dovdum galiba Elayi🤔

  • Qizbes Baqirova
    Qizbes Baqirova16 gün əvvəl

    Harun Orhun,nasil bi BABAsin Sen? Keşke tum Babalar sizin kimi olsa👍💞

  • Arzu sahverdiyeva
    Arzu sahverdiyeva16 gün əvvəl

    Qadin ozun nece alcalda bileri iremle gorduk bu bölümde...

  • Милана Мурадова
    Милана Мурадова16 gün əvvəl

    Ya bu Elani aglarken izlemekten bıktım.!!! Agzini cok qarip tutuyo😁sinir oluyorum

  • Токмок Агзаи
    Токмок Агзаи16 gün əvvəl

    Midem bulanior walla hepsinen

  • Токмок Агзаи
    Токмок Агзаи16 gün əvvəl

    Bu film anormal walla ve adamlari Elya anormal

  • Fəridə isgəndərli
    Fəridə isgəndərli16 gün əvvəl

    Ya irem ilker her turlu elaya gitmis be)) keske dediyin kimi evlenmeseydin 😀

  • sokin jon
    sokin jon16 gün əvvəl

    bu nasil bir bölümdü, herkesin sirrini bu bölüme mi saklamislar. Yanliz ask olsun Harun bey. Insanlara olan güvenimi kirdin gercekten.

  • Pinar Ağca

    Pinar Ağca

    4 gün əvvəl

    Bu dizinin amacı ve diger bütün dizilerin amaci bence artik bu zaten güven kaybetmek!

  • Yıldız Yılmaz

    Yıldız Yılmaz

    11 gün əvvəl

    Aynen

  • Ekber Babayev

    Ekber Babayev

    12 gün əvvəl

    Aynen

  • doire aintu

    doire aintu

    15 gün əvvəl

    Sonunda Elayı anası döymüş olacaq : "Qızını döyməyən dizini döyər" -deyə

  • SÜMEYYE ÇOBAN
    SÜMEYYE ÇOBAN16 gün əvvəl

    Tam hüzünlenip üzüleyim derken yorumlar izin vermiyor 😁🤭

  • Elif Gebeş
    Elif Gebeş16 gün əvvəl

    Hale Asu ya üvey evlat gibi davranmıyor mu

  • Majlinda Hoxha
    Majlinda Hoxha16 gün əvvəl

    Yuuuuuhhh artik

  • abbsnn cose
    abbsnn cose17 gün əvvəl

    başka cevizler kırılıyor..

  • sokin jon

    sokin jon

    16 gün əvvəl

    Bi yerden de Beşir çıkıp kameraya çekmişse şaşırmam artık.

  • Çiçek Narğis
    Çiçek Narğis17 gün əvvəl

    ♥️🥺

  • Meryem Toprak
    Meryem Toprak17 gün əvvəl

    Yani belirsizligi son bölüme kadar koruyacağız diye herkesi toplamışlar bi yere...abartı olmuş

  • Meryem Toprak
    Meryem Toprak17 gün əvvəl

    Sonu biraz abes olmamış mı ya

  • Meryem Toprak
    Meryem Toprak17 gün əvvəl

    2:08:55 Şam babası net🤦‍♀️

  • abbsnn cose

    abbsnn cose

    17 gün əvvəl

    çok ama keşke final yapmasaydın

İrəli