Cam Tavanlar 2. Bölüm Fragman

Cam Tavanlar'a Abone Olmak İçin → bit.ly/CT-OJO

Cam Tavanlar - 2. Bölüm Özeti
Savaş başlasın!
Asude’den koparılan Leyla direnmeye karar verdi. Şimdi her şeye sıfırdan başlama zamanı… Ama bu hiç de kolay olmayacak. Üstelik karşısında dişli bir rakip var artık: Cem…
Leyla’nın ansızın çıktığı bir seyahat, Cem için tehlike çanlarının çalması demek… Cem, Leyla’nın peşinden yollara düşüyor ve ikili, Anadolu’nun bereketli topraklarında kıyasıya bir mücadeleye girişiyor. Fakat ikisinin de hesaba katmadığı tek bir şey var; o da aşk…

YAPIM: OJO PICTURES
YAPIMCILAR: KEREM ÇATAY - ÖMER ÖZGÜNER
KANAL: SHOW TV
YÖNETMEN: FEHMİ ÖZTÜRK
SENARYO: MERİÇ ACEMİ

OYUNCULAR:
Leyla: BENSU SORAL
Cem: KUBİLAY AKA
Süreyya: HATİCE ASLAN
Şinasi: AHMET MELİH YILMAZ
İskender: UTKU ATEŞ
Aylin: BERİL KAYAR
Suna: ŞİFANUR GÜL
Teyfik Kumcu: CEVDET ARICILAR
İnci: AYTEN SOYKÖK
Haldun: MEHMET BİLGE ASLAN -
Emre: AZİZ CANER İNAN -
Levent Kumcu: ALPER KUT
Cemal : İSMAİL KARAGÖZ
Mükerrem (Mükü) : GİZEM ERDEM
Gülten: ŞEHNAZ BÖLEN TAFTALI
Ziya: AYHAN IŞIK
Kamil: MURAT ERGÜR

Şərh

  • parlayanay _
    parlayanay _Gün əvvəl

    Leyla yenilgiyi kabul ettiğinde aşırı sinir oldum nasıl ya dedim senelerdir çalıştın çabaladın şimdi hiç uğraşmadan sen bu yenilgiyi kabul mu ediyorsun Leyla? Hem aşırı merak ederek izledim hem de sinir olarak ama bu fragman.. Leyla'nın savaşması o kadar mükemmel ki helal be sana işte budur dedim! En büyük hayali restoran işletmek olan birisi yazıyor bunu

  • Elxan Yusifzade
    Elxan YusifzadeGün əvvəl

    Leylanin pes etmemesi azmi mucadelesi çok guzel ya Cem Leyla çiftide bi ayrı guzel çok güzel dizi gercekten😊❤

  • Merve Gürsoy
    Merve GürsoyGün əvvəl

    Gına geldi şirket holding dizisinden...

  • Zeynəb Mustafayeva
    Zeynəb MustafayevaGün əvvəl

    Yeni restoranın ismi çok güzel

  • Reyhan Altıntaş
    Reyhan AltıntaşGün əvvəl

    Çok beğendim... favorim oldu şimdiden.

  • Elmas Tanrikolu
    Elmas TanrikoluGün əvvəl

    Ben bu dizinin ilk bölümünü izlerken bayıldım

  • Sevde Alabaş
    Sevde AlabaşGün əvvəl

    Genelde cok turk dizilerini takip eden biri degilim ama gercekten cok guzel kadının zekasını azmini gösteren cok guzel bir dizi umarim devami da boyle devam eder

  • Yılmaz Güney YILDIZ
    Yılmaz Güney YILDIZ2 gün əvvəl

    Bu dizinin İngilizce ismi sunroof'lar mı? Panoramik tavanlar mı?

  • I love Music
    I love Music2 gün əvvəl

    Cem smile😘🥰😍

  • Zeynep Bicakci
    Zeynep Bicakci2 gün əvvəl

    Artık her çarşamba akşamı Cam Tavanlar ✋🏻

  • ECE GÜZEL
    ECE GÜZEL2 gün əvvəl

    azplace.info/gone/eomjdah0l9LQp3w/video

  • Sosyal B.
    Sosyal B.2 gün əvvəl

    Cem yenilmeyi bilerek yapacak bence ileride

  • Hayalperest Üşengeç
    Hayalperest Üşengeç2 gün əvvəl

    Şu dizilere biraz eşcinsel çiftler de dahil olsa güzel olabilir diye düşünüyorum. En azından o tatlılığı hissettiren türden bir ilişki yapsalar,biz de biraz farklılıklara açık olduğumuzu göstersek...

  • rabia
    rabia2 gün əvvəl

    Çok tatlı

  • Musab Novruzov
    Musab Novruzov2 gün əvvəl

    Bu basroldaki oglanin sesi burak ozcivitin sesine nece de oxsuyur ele bil o danisir🙂

  • 《Masal Koçovalı》
    《Masal Koçovalı》2 gün əvvəl

    LEYLANIN SOYADI NE ?

  • Nihan /kara sevda
    Nihan /kara sevda3 gün əvvəl

    Maşallah ✨✨✨✨

  • C C
    C C3 gün əvvəl

    Yine boktan bir yaz dizisi. Hiç mi şaşmaz

  • Sherly
    Sherly3 gün əvvəl

    Oha fragman 5 gün önve atılmış ama hâlâ trendlerde 23. Numara.BRAVOO

  • Pøtter_JBalvin ♫
    Pøtter_JBalvin ♫3 gün əvvəl

    Dizi hoşuma gitti

  • BELİNAY SUDEN BOZ
    BELİNAY SUDEN BOZ3 gün əvvəl

    TRENDLERDE 24 NUMARA

  • Semih Güldal
    Semih Güldal3 gün əvvəl

    İçerde sarp ın kemikleri sızlıyo be

  • Emre Özdemir
    Emre Özdemir3 gün əvvəl

    Cem niye yillar once gitti bi telefonla?

  • ED 19
    ED 193 gün əvvəl

    "Zinaya yaklaşmayın. Zira zina yapmak, bir hayasızlık olup çok kötü bir yoldur. " İsra Suresi, 32. ayet .

  • ED 19
    ED 193 gün əvvəl

    Hz. Muhammed (S.A.V) Efendimiz şunları buyuruyor: " Bir şahıs zina yaptığı zaman ondan imanı gider, tıpkı bir gölge gibi kişinin imanı başının üzerinde durur. " " Zina yapmak konusunda sürekli ısrar eden bir kişi, puta tapan bir kimseye benzer." " Muhakkak ki yedi kat gökler ve yedi kat yerler zina eden yaşlı kimseye lanet okur. Hiç şüphe yoktur ki zina yapanların avret yerlerinin kötü kokusu, cehennem halkını dahi son derece rahatsız eder.

  • ED 19
    ED 193 gün əvvəl

    Ebû Hüreyre radıyallahu anh şöyle dedi: Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem’e: - İnsanları cennete en fazla götürecek şey nedir? diye soruldu. Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem: - “Allah’a saygı (takvâ) ve güzel ahlâktır” buyurdu. - İnsanları cehenneme en fazla götürecek şey nedir? diye sorulunca da: - “Ağız ve cinsel organdır” buyurdu. (Tirmizî, Birr 62. Ayrıca bk. İbni Mâce, Zühd 29)

  • ED 19
    ED 193 gün əvvəl

    Büreyde (r.a) der ki: Rasûlullah (s.a.v), Hz. Ali’ye hitaben şöyle buyurdu: “Ey Ali, âniden bir haramı gördüğünde dönüp tekrar bakma! Zira ilk bakış senin (için affedilmiş)tir, ancak ikinci bakış aleyhinedir (günahtır).” (Ebû Davud, Nikâh, 42-43/2149; Tirmizî, Edeb, 28/2777; Heysemî, VIII, 63)

  • ED 19
    ED 193 gün əvvəl

    Hz. Âişe vâlidemizin rivâyetine göre Rasûlullah (s.a.v) şöyle buyurmuştur: “Ey ümmet-i Muhammed! Erkek veya kadın bir kulunun zina etmesini, Allah’tan daha çok kıskanan (hoşnutsuzluk ve nefretle karşılayan) hiçbir kimse yoktur. Ey ümmet-i Muhammed! Siz benim bildiklerimi bilseydiniz, az güler çok ağlardınız.” (Buhârî, Nikâh, 107

  • ED 19
    ED 193 gün əvvəl

    “Biz Kur’ân’ı müminlere şifa ve rahmet olarak indiririz. Ama o, zalimlerin ise sadece ziyanını artırır.”(İsra,17/82).

  • Emre Byk
    Emre Byk3 gün əvvəl

    Gene vakti bok değeri olan insanlara ithafen yapılmış bok gibi klasik bir dizi.

  • manos amiga
    manos amiga3 gün əvvəl

    facebook.com/groups/336977911120068

  • Derya Kaya
    Derya Kaya3 gün əvvəl

    Ne kadar salak bi dizi.Bu kiz neden oyuncu onu da anlamis degilim

  • Ece Egin
    Ece Egin3 gün əvvəl

    Yenerim ama dediği zaman Kubilayin Akanın gülüşü çok güzel

  • Feyza Y
    Feyza Y3 gün əvvəl

    Kubilayın sesi aynı burak özçivit değil mi ya deliricem

  • irem
    irem3 gün əvvəl

    Kubilay AKA ‘ yı izlediğim sırada Aşk101 sahneleri gözümün önüne geliyor

  • Suleyman Musayev
    Suleyman Musayev3 gün əvvəl

    Ana sayfasına düşünce kendini burda bulanlar hoş geldiniz

  • RONIA
    RONIA3 gün əvvəl

    HADİ LEYLA, KADIN GÜCÜNÜ GÖSTER ONLARA....

  • Könül İbrahimova
    Könül İbrahimova3 gün əvvəl

    Saçma-güclü kadın deye insanların hayatlarını mahv ediyorlar.Aile yapısı, sayqı sevgi kalmadı bu sersem, iyrenc diziler, proqramlar yüzünden.

  • Hatice Subaşı
    Hatice Subaşı3 gün əvvəl

    Kapak The Legacies deki Hope'a çok benziyor

  • Könül İbrahimova
    Könül İbrahimova3 gün əvvəl

    En itici kadın oyunçu-bensu ve hande soral kardeşler.

  • Ulaş Çelik
    Ulaş Çelik3 gün əvvəl

    Timasaha bak ne hale gelmiş

  • Sehri Yesilli
    Sehri Yesilli3 gün əvvəl

    Son sahne dizide gercekten yasaniyo mu yoksa leyla ya da cem ruya mi goruyorlar

  • Turkmen_kizi1749 Turkmen
    Turkmen_kizi1749 Turkmen3 gün əvvəl

    Süper bir dizi gerçekten izlerken seyirciye o his geçiyor müthiş 2.bölümü sabırsızlıkla bekliyorum

  • Cem Bektaş
    Cem Bektaş3 gün əvvəl

    azplace.info/gone/fmuxc415rMzEdng/video

  • Fatma Mert
    Fatma Mert3 gün əvvəl

    bu dizi kadinlar istediğinde ve inandiginda herşeyi yapabilecegini gösteriyor ve bence çok kaliteli ve güzel bir dizi ve başrölündeki oyuncular da çok iyi oynuyorlar

  • BELİNAY SUDEN BOZ
    BELİNAY SUDEN BOZ3 gün əvvəl

    TRENDLERDE 14 NUMARA

  • Seren Soykan
    Seren Soykan4 gün əvvəl

    Çarşambanın lideri CAM TAVANLAR ❤️😍❤️👍👍👍

  • Kadir AKSAKAL
    Kadir AKSAKAL4 gün əvvəl

    Her yaz dizisine eşcinsel karakter zorunluluğu var galiba

  • Faruk Karakaya
    Faruk Karakaya4 gün əvvəl

    yine saçma sapan dizi ve izleyici kitlesi yaşı zeka seviyesi küçük yeni nesil ergenler murat sonerin gömmesini bekliyorum

  • Abidin Aykul
    Abidin Aykul4 gün əvvəl

    Daha birinci bölüme yeni başladım ama bu bayağı bir şaşırttı

  • Boran Yılmaz
    Boran Yılmaz4 gün əvvəl

    lan timsal celillllll kız olmuş

  • ZEYNeP
    ZEYNeP4 gün əvvəl

    Biri içerde nin diğeride çukurun sevilen oyuncusuydu

  • Muhammet Yasir Pazar
    Muhammet Yasir Pazar4 gün əvvəl

    My life my rules

  • Her şey Tuğba yurt için
    Her şey Tuğba yurt için4 gün əvvəl

    Serdar hoş geldin

  • Asiye•Atakul

    Asiye•Atakul

    4 gün əvvəl

    Lütfen gt nolur çok ihtiyaç

  • Kpss ye dair
    Kpss ye dair4 gün əvvəl

    Kiz kira ödeyemicem dedi restoran acicak parayi nasil bulmuş

  • Zeynep N.
    Zeynep N.4 gün əvvəl

    Çok iyi yaaaa

  • R Bayhan
    R Bayhan4 gün əvvəl

    Müjde Musibetlerin sorunu ve çözümü Bulundu. "SİZE İSABET EDEN HERHANGİ BİR MUSİBET KENDİ ELLERİNİZİN(bi'l fiil) KAZANMIŞ OLDUĞU (kötü) ŞEYLERİN(in uğursuzluğu) SEBEBİYLEDİR.YİNE DE BİR ÇOĞUNU AFFETMEKTE (ve onlara ceza vermemekte)DİR. (Aksi takdirde yeryüzünde hiçbir canlı bırakacak değildir.)" Şuara suresi 30. ayet Zina ve Fuhuş Hastalıkları Çoğaltır Rasûlullah (s.a.v) şöyle buyurur: “Bir milletin içinde zina ve fuhuş ortaya çıkıp nihayet o millet bu suçu alenî olarak işlemeye başladığında, mutlaka içlerinde vebâ hastalığı ve kendilerinden önce gelip-geçmiş milletlerde görülmemiş başka hastalıklar yayılır.” (İbn-i Mâce, Fiten, 22; Hâkim, IV, 583/8623) İbn-i Abbâs Hazretleri’nden gelen bir rivâyette ise şöyle buyrulur: “…Bir toplumda zina yaygınlaşırsa, aralarında ölümler artar…” (Muvatta’, Cihâd, 26; İbn-i Mâce, Fiten, 22)

  • Baki Yazıcı
    Baki Yazıcı4 gün əvvəl

    Camdaki kız camdaki tavan sırada camci erkekli başlayacak bu ne yav

  • Sonsuz Müzik
    Sonsuz Müzik4 gün əvvəl

    En İyi Amatör Sesler azplace.info/goal/6vUZNVp4sd1E0lFOIkgL_g

  • Pelin Tanırgan
    Pelin Tanırgan4 gün əvvəl

    Ya neden alt yazı koymuşlar deliricem bu ne salak bişey

  • Ömer Dögen
    Ömer Dögen4 gün əvvəl

    Dizi çok güzel iyiki Bensu Soral ve Kubilay aka var

  • Fatoş Çevik
    Fatoş Çevik4 gün əvvəl

    Bir an önce çarşamba olsun

  • SİVASLI ÇOCUKKK
    SİVASLI ÇOCUKKK4 gün əvvəl

    Bozkirt Aslan Celaladdin Bu kadar ilgi görmüyor Neden ya Böyle saçma salak şeyler Ilgi görüyor allaskina ya Birde tarih dizisi olacak .. Yazikkk

  • Nigar Yusifova
    Nigar Yusifova4 gün əvvəl

    Çok kızlara motivasyon olucak dizi

  • Pınar Toy
    Pınar Toy4 gün əvvəl

    Harika fragmannn

  • Bouhadou Ibtissam
    Bouhadou Ibtissam4 gün əvvəl

    Ne güzel ♥️😍

  • ÇARPICI TESPİTLER
    ÇARPICI TESPİTLER4 gün əvvəl

    Timsah Celil zombi mahali

  • reqsane azeri Quliyeva
    reqsane azeri Quliyeva4 gün əvvəl

    Süper dizi

  • Feyza Karakaş
    Feyza Karakaş4 gün əvvəl

    Gerçekten küçükken izlediğim dizeler ve diziyi karşılaştırınca fark ediyorum psikolojik olarak çok etki ediyormuş. Hep kadınları birine muhtaç olarak gözsteriyorlardı fakat 1. Bölümde leylanın savaşması çok iyiii

  • Muhammet Yosma
    Muhammet Yosma4 gün əvvəl

    Gerizekalıca film

  • zéro
    zéro4 gün əvvəl

    Bir Hindistanlı aile göç etmiş diğeri ödüllü fransız karşılıklı restoranların kapıştığı aynı böyle bir film vardı adı aklıma gelmedi şimdi neydi ya

  • Halit Aksoy
    Halit Aksoy4 gün əvvəl

    Bu dizi tutar reyting yüksek dizinin başarılarını diliyorum

  • Fidanka Ignatova
    Fidanka Ignatova4 gün əvvəl

    Olmamush dizi Leilq ve Cem chok chabuk sevgili oldular Leilq hich komik qpamuyor

  • Ggamz_e
    Ggamz_e4 gün əvvəl

    🌹♥️kadınların gururu sonunda güçlü kadın harika dizi 😌

  • Gülnar
    Gülnar4 gün əvvəl

    2. Fragman gelsin lütfen

  • Salem Jan
    Salem Jan4 gün əvvəl

    Dört bölümde öpüşme sahnesi gelir artık

  • Mert Ongun
    Mert Ongun4 gün əvvəl

    Leyla ile cem in kapismasi Izlemeye deger 😂😂

  • D Blog
    D Blog4 gün əvvəl

    🍽🍾👩‍🍳🧉🍹

  • Asude Rana Gulgec
    Asude Rana Gulgec4 gün əvvəl

    Lann benim ismimde Asude 😅

  • Nihan /kara sevda
    Nihan /kara sevda4 gün əvvəl

    Hodri meydan...

  • Nihan /kara sevda
    Nihan /kara sevda4 gün əvvəl

    Bensu soral 💞💞💞

  • Sevdamız Altay Kadar
    Sevdamız Altay Kadar4 gün əvvəl

    azplace.info/gone/gKx6o62cm8nBgKo/video

  • قهوتي عشقي
    قهوتي عشقي4 gün əvvəl

    azplace.info/goal/B1twpUscuc6E7W4xUSPCLQ

  • BELİNAY SUDEN BOZ
    BELİNAY SUDEN BOZ5 gün əvvəl

    TRENDLERDE 4 NUMARA

  • zülal kaya
    zülal kaya5 gün əvvəl

    Arkadaşlar güzel dizi evet ama neden bu şirket kendilerini bu kadar iyi bir yere getiren kişiden vaz geçiyor

  • zülal kaya

    zülal kaya

    4 gün əvvəl

    @Kübra Sultan TAŞ eğer iş beceremiyor olsaydı bu şirketi buralara getiremezdi

  • Kübra Sultan TAŞ

    Kübra Sultan TAŞ

    4 gün əvvəl

    Ön yargı kadınların iş beceremeyecegini düşünüyorlar onlara gire herşeyin en iyisi erkekler 😒

  • Neyerden in Babasi
    Neyerden in Babasi5 gün əvvəl

    Veletler toplanmiş gene

  • cam tavanlar klipleri
    cam tavanlar klipleri5 gün əvvəl

    Ayy Kubilay abi çok yakışıklısın bide Bensu abla sende çok güzelsin ☺️

  • Burak Özkan
    Burak Özkan5 gün əvvəl

    Superrrrrr

  • Gerizekali Omar
    Gerizekali Omar5 gün əvvəl

    Carrrsamba

  • Gerizekali Omar
    Gerizekali Omar5 gün əvvəl

    Çarşamba slow tv de

  • Gerizekali Omar
    Gerizekali Omar5 gün əvvəl

    Ke sesini

  • Gerizekali Omar
    Gerizekali Omar5 gün əvvəl

    Leyla varsa her şey mumkun

  • Gerizekali Omar
    Gerizekali Omar5 gün əvvəl

    LJURİA

  • Gerizekali Omar
    Gerizekali Omar5 gün əvvəl

    TRREND

  • Büşra nur Gür
    Büşra nur Gür5 gün əvvəl

    Parayı veren tr3endi çalar

  • Samet Ersarı
    Samet Ersarı5 gün əvvəl

    Çok güzel bir dizi inşallah devamı gelir ve güzel sonuçlar elde edersiniz🤲🤲❤️😁

  • TR DeepÇi
    TR DeepÇi5 gün əvvəl

    timsah celil'e nolmuş :D neyse

  • Black Pinky
    Black Pinky5 gün əvvəl

    Bu diziyi baya sevdim

  • YUSİF MEMMEDOV
    YUSİF MEMMEDOV5 gün əvvəl

    Lütfen bu diziyi diğer yaz dizileriyle karşılaştırmayın bu dizi çok farklı ayrıca yorumlarınızı beğenmekten yoruldum 😅😆

  • defne kartal
    defne kartal5 gün əvvəl

    Ne simdi bu Hodri meydan demek😎🌼 Aynen oyle hodri meydan leyla kendi restoraninda isleri buyusun o kadin diye ona haksizlik eden o sozde yatirimcilarda onunde dugme iliklesin😉

İrəli